Etykiety na wino
Ponoć dobre wino nie potrzebuje etykiety… Ale czy warto ryzykować? 😉
Etykiety w branży winiarskiej posiadają niesamowicie istotną rolę – prócz informacyjnej przejmują funkcję marketingową.
Dlatego to etykieta i dobór odpowiednich materiałów do jej stworzenia może przeważyć w walce o zainteresowanie klienta.
Nie powiemy Wam, jak zrobić dobre wino, ale podpowiemy jak dobrze wyeksponować je na półce
Producenci win i alkoholi konkurują między sobą na przepełnionych półkach, mając naprawdę krótką chwilę na to, by zrobić dobre wrażenie na kliencie. Zadanie to najczęściej należy do etykiety, której jakość, kolor czy również zdobienie w pierwszej kolejności przyciągnie jego wzrok.
Znajdujące się w naszej ofercie materiały do produkcji etykiet na wino i alkohole pozwalają na uzyskanie nieograniczonych możliwości w kwestii ich kreacji. Surowiec Vintage o żeberkowanej fakturze pozwala na uzyskanie efektu postarzanej etykiety, nadając niepowtarzalny charakter butelce.
⇒ Wybierz tutaj aby dokonać wyceny ⇐
Przezroczysta folia wspaniale podkreśli zawartość butelki, pozwalając odróżnić się od konkurencji. Zastosowany biały poddruk akcentuje wybraną część grafiki, wzmacniając dodatkowo kolor.
⇒ Wybierz tutaj aby dokonać wyceny ⇐
Etykiety to narzędzie marketingowe, dlatego nie należy lekceważyć wrażeń dotykowych – uważanych za bardzo ważny atrybut w przyciągnięciu uwagi potencjalnego klienta. Wyczuwalny efekt aksamitnego dotyku zapewni etykiecie na wino dodatkowe uszlachetnienie w postaci laminatu soft-touch, nadając etykiecie na wino elegancki wygląd i wrażenie głębi kolorów.
⇒ Wybierz tutaj aby dokonać wyceny ⇐
Jeśli nie odnalazłeś interesującego Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym labelco@labelco.pl. Podpowiemy. Doradzimy…